Search This Blog

Thursday, March 7, 2013

" ထြက္သြားကတည္းကျပန္မေရာက္ေတာ့ဘူး "


သို႔
ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ မသိတဲ႔
ေနရာတစ္ခုက သတိရျခင္းမ်ားျဖင့္
ေရးသားလိုက္ပါတယ္
ကမာၻေျမမွာ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြ
ရွိေသးလား??
ကြ်န္ေတာ့္ပတ္ဝန္းက်င္ကေတာ့
အျမဲေမွာင္မဲေနတာပဲ
ကမာၻမွာ ေန႔ နဲ႔ ည အလွည့္က်
ျဖစ္ေပၚေနတုန္းဆိုရင္
ကြ်န္ေတာ္တစ္ေခါက္ေလာက္
လာၾကည့္ခ်င္ေသးတယ္
ကြ်န္ေတာ္ အသက္ရွိသမ်ွ
ရုန္းကန္ေနပါတယ္
သတိၱနဲ႔ ဇဲြ ကေတာ့ကုန္ခါနီးျပီ
အစာရွာထြက္လာတဲ႔ အမွန္တရား ဒီဘက္ျခမ္းမွာ
မရွိတာေသခ်ာတယ္

ကြ်န္ေတာ္ လမ္းေရြးတာ

မွားသြားျပီ ( ထင္တာပဲ )
ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ ကမာၻေျမမွာေရာ
အမွန္တရားေပၚထြန္းလာျပီလား
တစ္ခါတစ္ခါ ကြ်န္ေတာ္ေလ
ေမေမ ရွိရာအတိတ္ကိုျပန္လာခ်င္လိုက္တာ
...
လြင့္ေျမာခ်င္ရာ ေျမာပါေနျပီး
အသက္ရူစရာ ေလမရွိတဲ႔ဘဝမွာ ၾကိဳးစား
ရွင္သန္ေနဆဲပါ
ကမာၻၾကီးနဲ႔ယွဥ္ရင္ေတာ့
ကြ်န္ေတာ့္ဆဲြအားဟာ
သိပ္နည္းလြန္းေနသလား ေမေမ..
ဒါပါပဲ
ေမေမ နဲ႔ ကမာၻေျမ ထာ၀စဥ္ျငိမ္းခ်မ္းပါေစ။       ။


လူစိုး

No comments:

Post a Comment